Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Ένας κύκλος ανοίγει…

Γεια:).Μπορείς να με φωνάζεις με το παρατσούκλι μου δηλαδή Markovnikov εξαιτίας του μεγάλου αυτού χημικού.Είμαι 17 χρονών και δημιούργώ(ακόμα) αυτό το ιστολόγιο λόγω του ότι σε λίγο καιρό ανοίγει ένας μεγάλος κύκλος της ζωής μου που ακούει στο όνομα πανελλήνιες.Έτσι λοιπόν αποφάσισα να γράφω εδώ τις όποιες απορίες,ανησυχίες ή ό,τιδήποτε άλλο με απασχολεί σχετικά με αυτές.Όλοι λένε ότι πρέπει να τις απομυθοποιήσουμε κτλ κτλ κτλ αλλά γιατί να μην έχω με κάτι να γελάω μόλις ξεμπερδέψω από δαύτες;Φυσικά θα γράφω και για άλλα θέματα αλλά κατά κύριο λόγω τα κείμενα μου θα είναι μαθητικού περιεχομένου.Μέχρι τότε όμως θα πρέπει να οργανωθώ καλύτερα και έπειτα να αρχίσω να γράφω για τις εξετάσεις και όσα προείπα.

Μέχρι τότε.

Αuf wiedersehen.

4 σχόλια:

  1. Οι τριάντα επτά εαυτοί μου σου εύχονται καλή αρχή σε αυτό το ιστολόγιο και μια ακόμα καλύτερη σ(κ/χ-διαλέγετε και παίρνετε)ολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ αγάπη μου...Μαζι θα κατακτήσουμε τον κόσμο των blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε είπα να μην το πω έτσι ωμά..Μας παρακολουθούν και..4(!) άτομα:P xex

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλο σχολιο συμπαράστασης