Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Kάπου κολλάω με τα διανύσματα...

Ε ναι λοιπόν! Το πήρα απόφαση και εγώ και ξεκίνησα επανάληψη σήμερα για το πρώτο μάθημα που δίνω(μαθηματικά κατεύθυνσης).Έτσι σαν καλό παιδί άρχισα με τα διανύσματα.Τα διανύσματα, για όσους δε ξέρουν είναι κάτι μεταξύ άλγεβρα και γεωμετρίας(εδώ αναγουλιάζουμε:().Έχουν λοιπόν εύκολη θεωρία αλλά και αρκετές πάρα πολύ εκνευριστικές ασκήσεις ειδικά των παραγράφω 1 2 και 3.Τι θα κάνω δε ξέρω αλλά δε νιώθω και πολύ άνετα.Ίσως φταίει το γεγονός ότι έχω να ασχοληθώ μαζί τους από τον Οκτώβρη.Ίσως πάλι να φτάει και το γεγονός ότι η ΠΑΟΚΑΡΑ νίκησε χθες και δεν είμαι συγκεντρωμένος...Ισως...Βαρέθηκα τα ίσως.Ας τα καταπολεμήσω με κανένα 2ωρο ύπνου.Γειααααα

4 σχόλια:

  1. Διανύσματα... Το αγαπημένο μου κεφάλαιο στα μαθηματικά Β' λυκείου. Μην ανησυχείς, φίλτατε, το 'χεις, χαλλλαρά (παχύ θεσσαλονικιώτικο λ, προφανώς).

    -Τον αγώνα τον παρακολούθησα και εγώ με αμείωτο ενδιαφέρον. Κάτω ο θρήνος! =P-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διανυσματα μπλιαχ
    Κωνικες τομες μπλιαχ
    Οσο και να προσπαθω, κατι ομορφο στην υλη της Β στην κατευθυνση αδυνατω να βρω. (ρημα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ράνια έχουμε κοινά γούστα δεν ξέρω αν στο έχω ξαναπεί:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. PS σεληνούλα μου το φαντάστηκα ότι παρακολούθησες το ματς.Πολύ ωραία πέρασα:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλο σχολιο συμπαράστασης