Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Εγώ πότε θα προλάβω?!?!

Έφτασε αισίως Πέμπτη βράδυ, την Τρίτη γράφω και ακόμα δεν έχω προλάβει ούτε τις αποδείξεις μου να μάθω:s. Έχω τόσα πράγματα να κάνω και άλλα τόσα να μάθω.Πως θα προλάβω;Κάτι πρέπει να κόψω.Από τη μία, έχω να μάθω μια ολόκληρη βιολογία 60 σελίδων,ω ναι τις μέτρησα, απ έξω(άλλη πονεμένη ιστορία μια σελίδα το 2ωρο και ΑΝ!) καθώς και τα μαθηματικά κατεύθυνσης που αν εξαιρέσεις ένα μικρό review στα διανύσματα κατά τα άλλα βαδίζω στα τυφλά.Από την άλλη έχω να πάω στη μαγική φιέστα που θα κάνει η ΠΑΟΚΑΡΑ την Κυριακή και...το καλύτερο grand prix της F1 στο Πριγκηπάτο του Μονακό(μου αρέσουν οι συγκρούσεις και γενικά το μπάχαλο yeahhh).Kαι πρέπει να είμαι και ξεκούραστος για την Τρίτη να πάω σχολείο.Jesus...



Kάντε καμιά προσευχή μπας και...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άλλο σχολιο συμπαράστασης