Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Xάλια χάλια χαλια...18 Μαίου 2010 Μαθηματικά-Βιολογία

Χάλια ρε...Η χειρότερη προετοιμασία που θα μπορούσα να κάνω που υποτίθεται ότι είναι και της κατεύθυνσης μου δηλαδή...Ας αρχίσουμε με τα μαθηματικά.Έχω ένα περίεργο προαίσθημα.Θες ότι έχω να γράψω πάνω από 16 από το δεκέμβριο;(Βεβαρυμένο ιστορικό γαρ...)Είναι και το ότι οι αποδείξεις τελικά ήταν αρκετές.4 από αυτές ήταν και πολύ μεγάλες.Μπορούν να πέσουν και τίποτα θέματα απλά που να σε(με) κάνουν να κομπλάρω.Από την άλλη.Στη βιολογία είναι πιο σύνθετα τα πράγματα από άποψη ύλης αλλά πολύ πιο ξεκάθαρο θα ναι το τι φταίει σε μια ενδεχόμενη αποτυχία.Φταίει η μεγάλη ύλη..Φταίει που έλειψα σε κάποια μαθήματα(είναι που είναι μονόωρο το μάθημα)...Φταίει επίσης το γεγονός ότι είναι θεωρητικό μάθημα που χρειάζεται παπαγαλία την οποία δε κατέω:P.Έτσι έχουν πάνω κάτω τα πράγματα αν συνυπολογίσεις το γεγονός ότι είμαι και λίγο άρρωστος με τη γνωστή αλλεργία της άνοιξης(τα άτομα που κάθονται κοντά μου στο σχολείο ξέρουν τι εννοω:P) κάναν πιο δύσκολα τα πραγματα...


Αυτά.
Καλή μας επιτυχία και ο Θεός βοηθός..Ας τελειώσω τη βιολογία τώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άλλο σχολιο συμπαράστασης